חומרים מהקבלה והשימוש בהם

חומרים מהקבלה והשימוש בהם
אבן השבא – אבן לבנה שקופה, אבן מלח המשמשת לטיהור, טוב להחזיק בה ביד ימין לבקש משאלה, לפני ראיון עבודה או משפט, עוזרת מאוד, רצוי לשים בארנק או בכיס מושכת אליה פרנסה בשפע.
הוצאת עין הרע נעשית על ידי מתכת העופרת-שהיא בעלת תכונות של ספיגת האנרגיות החשמליות השליליות מגוף האדם. בשלב הראשון מתקיימת בדיקה אם יש עין הרע, ובשלב שני הוצאת עין הרע על ידי נוסח החיד"א הקדוש זצ"ל.
 לובן – לובן הם גרגרי שרף המשמשים להוצאת עין הרע, וגם טוב להחזיק בכיס לפרנסה, כדי לטהר אדם מעין הרע יש לשרוף מעט, להעביר על הראש 7 פעמים ולומר "בזכות אברהם, יצחק, יעקב, משה, דוד, אהרון ושלמה יפתח לי מזלי"
מסקוטה- גרגרים שחורים דמויי פרג, הניקראים כך, מהמילה "אוסקוט"- שקט, כשיש מריבות בבית, כעסים וצעקות יש לפזר מעט מאוד, או לפזר מתחת לכרית, או במקום שבו יושבים קבוע, כורסא, ספה, שמים רק לזה שצועק או רב כמובן.
"קטורת "זוהי תערובת של 7 המינים ועוד כל מיני דברים להכנת קטורת, מבעירים אותם בתוך כלי ועוברים עם זה בעודו בוער, בכל חלקי הבית, זה מרחיק רוחות רעות, עין הרע, וכו' רצוי לקרוא לאחר מכן פרק כ"ח בתהילים, יש לבצע פעולה זו פעם בחודש.
 ג'לל טהור {אבקה תכלת} חומר מיסטי רב עוצמה המיועד במיוחד להסיר כל מיני מכשולים מהאדם, ולעוצמת האנרגיה החיובית- משפיעה במיוחד על עושר כלכלי ולהצלחת הרווחים והעבודה. אופן השימוש:יש להניח בבית בסלון , במקום מוסתר, או להניח בכיס הבגד כאשר עטוף בנייר לבן, במידה והתגלו כתמים לבנים יש לזרוק את הג'לל המוכתם לים, או לקבור באדמה. כתמים לבנים מעידים על ניסיון לעשות עין הרע.
עין ציפור לקשירה והחזרת אהבה. סגולה חזקה אשר רבים מעידים כי כאשר השתמשו בה ראו ניסים ונפלאות הפעולות גרמו לקירוב לבבות אהבה ולשלום בית. אופן השימוש:יש לשרוף גרגירי עין הציפור מידי יום למשך תקופה מסוימת ולכוון ע"י מדיטציה שבן הזוג או האהובה ישובו כבתחילה .
ניתן לקחת את עין הציפור בתיק או בבית במקום שרואים בעין שימוש נוסף – במקביל לסגולה זו את חומר לובן ולשרוף ביחד ולומר את שם האדם בו אנו חפצים , כך יש לעשות במשך מ"ס ימים.
 פסוח לבן-השפעתו המאגית. טוב למרוח את החומר שנקרא "פסוח לבן" בכניסה לבית מול המזוזה 3 נקודות ניקוד סגול . למרוח ב-4 קצוות המיטה לזוגיות טובה . לשים בצאת שבת בעקב של הנעל לפרנסה טובה ולהרחקת אנשים רעים טוב גם לשטוף את הבית עם הפסוח הלבן אך לא לפני שהיה במים לפחות 20 דקות ולשטוף מוציא אנרגיות שליליות,שרפתו באש או על גחלים תבטל עין הרע, הסתרתו בבית תגרום לקירוב לבבות ושלום "פתיחת מזל" יש לקחת מנעול חדש ולכתוב עליו במדבקה "שפע מזל וברכה בחיי" ולשים אותו תחת הכרית למשך שבעה לילות.וביום השמיני יש ללכת לים לפתוח את המנעול מעל הראש ואף לשבור אותו ולומר כמו שנפתח המפתח והתיר את המנעול, כך יפתח עלי מזלי והשפע יזרום אל חיי בשם אברהם יצחק יעקב משה אהרון יוסף ודוד אמן כן יהי רצון .את שברי המנעול יש להשליך אל הים לכיוונים שונים כולל המפתחות ובבית לצרף את המפתח המהודר לצרור המפתחות של הבית לפתיחת מזל וברכה על כל יושבי הבית.



סממני מרפא נדירים מלאי מוגבלת.
http://www.mrphbosem.com/

תגובות