סובל מחרדות,הנפש זקוקה לחיזוק..הינה כמה טיפים לחיזוק הגופנפש .קרא,למד,ישם..

צמחי מרפא לטיפול טבעי בחרדות,פחדים וחיזוק הנפש.
קרא,למד ,ישם!
זה עובד פשוט טבעי...

צמחי מרפא פסיפלורה
הפרי הטרופי הטעים הזה ידוע בתכונותיו המרגיעות. חליטת תה מעליו משחררת חרדות, מפחית מתח, מרפה עוויתות, והיא מקדמת שינה טובה יותר. פעילותו המרגיעה עדינה ויש אומרים כי תה זה מצוין גם לחיזוק כח הגברא. 
תערובת של פסיפלורה, בבונג, מליסה ולואיזה
תעזור לכם ולילדכם להיות רגועים, שלווים וממוקדים יותר.

צמחי מרפא קמומיל
פרחי הקמומיל מרפים שרירים ומפחיתים תחושה של לחץ. זהו צמח אנטי = ספסטי מובהק (מונע עוויתות) שמאד עוזר גם למערכת העיכול ולמניעת התכווצויות של מחזור כואב. לא רק שהוא מונע חרדה הוא גם מקדם שינה רגועה יותר ולכן מומלץ לשתות אותו לפני השינה

צמחי מרפא מליסה
צמח מרפא עשיר בויטמין E - נחשב למפחית חרדה עצבנות ודיכאון. צמח זה נחשב מעולה למי שסובל מהתקפי פניקה המלווים בפלפיטציות, זיעה קרה וכן לבלוטת תריס שעובדת ביתר (היפרתירואידיזם). גדולתו של הצמח מתבטאת בהיותו אנטי 
דיכאוני. טוב בשילוב סינרגטי עם עשבי תיבול אחרים.

צמחי מרפא רוזמרין
צמח מרגיע ומחזק באופן כללי,מצוין לשרירים כואבים ותפוסים,משפר את תפקודי המח ,מנקה את הדם ומרגיע במצבי מתח וחרדה., יעיל בטיפול בנדודי שינה ועוזר בטיפול בדלקות בדרכי השתן.

צמחי מרפא טיליה
חליטה של עלים מעץ הטיליה תורמת להפחתת מתח ויצירת רגיעה. צמח זה מומלץ מאד להורדת חום, דופק גבוה (אופייני להתקפי חרדה) ויש לו גם אפקטים קלים בהרמת מצב רוח מדוכדך (אנטי דכאוני קל)

צמחי מרפא לואיזה
זהו אולי תה הצמחים הטעים ביותר. יש לו ניחוח לימוני אבל מעבר לכך הוא גם מעולה לחרדות של גיל המעבר ולמתח נפשי הנלווה לתסמונת קדם ווסתית. 

צמחי מרפא וורבנה
לטיפול בהפרעות קשב וריכוז 
לטיפול בכאב ראש ומיגרנות - ניצור תערובת של לבנדר, בן חרצית ומנטה, שנחשבים כצמחים מצוינים לטיפול בכאבי ראש ובמיגרנות.

צמחי מרפא פרג
הגרגרים השחורים של הפרג שנצאים במאפים שהשונים לא רק טעמים ומעשירים את הלחם – הם גם עתירי סידן. בכוחם להקל על מתח, למנוע נדודי שינה, להקל על מיגרנה ולרפות שרירים מתוחים. אם כי מאותו צמח מפיקים גם אופיאטיים- הוא נחשב בטוח לשימוש. אזהרה אחת: יש לגרגרים הללו נטיה להתחמצן לכן שמרו אותם בשקית במקפיא.

צמחי מרפא סלרי
אכילת עלי סלרי יעילה בניקוי המעיים,עוזרת לטיפול בטפילי מעיים ומורידים את רמת הסוכר בדם. אכילה של גבעולי סלרי יעילה מאד למצבים של נדודי שינה ועוזרת בהפגת מתחים. (מומלץ שני גבעולי סלרי טריים לפני השינה)
צמחי מרפא נוספים : וורבנה רפואית, עלי זית , סרפד ,זעתר,קורנית,ג'ינג'ר(מעורר ומחזק-לא לפני השינה),עשב לימון וולריאן(צמח יעיל למצבים של הסטריה ונדודי שינה,בכדורים או בחליטה)



כמו כן יש לשים לב לקחת כל יום אומגה 3,6,9  מצמחי מרפא:נר הלילה,ז.מרווה,דלעת,רימון,רגלת הגינה.זה מחזק את הלב והמוח.


אומגה 3,6,9  והמוח

האיבר הראשי שלנו, המוח ששולט בכל גופינו, עשוי מכמויות גדולות של שומן. מרכיב עיקרי בשומן זה הוא אומגה 3. המוח מתוחזק על ידי שומנים וללא שומנים המוח לא יוכל לתפקד כראוי. ניתן להשוות את המוח למכונית שלא יכולה לפעול ללא דלק. במקרה של המוח המצב גרוע יותר, כי ללא שומנים חיוניים המוח מתחיל לפתח מחלות ובעיות.

ליקויים בצריכת אומגה 3 קושרו לבעיות כמו דיכאון, חרדה, תנודות במצב הרוח, הפרעה דו קוטבית, דיכאון שלאחר לידה, אלצהיימר והפרעות קשב וריכוז. חוקרים מבית הספר לבריאות הציבור של אוניברסיטת הרווארד שבארה"ב הראו שבעיות אלו יכולות להשתפר על ידי צריכת אומגה 3. מחקרים אחרים הראו שאנשים שלא סבלו מבעיות אלו יכלו לשפר את הזיכרון והמיקוד על ידי צריכת אומגה 3.

אומגה 3 ,6,9 והלב
איגוד הלב האמריקאי הצהיר כי אומגה 3 מועילה לבריאות הלב ובמיוחד לאנשים הסובלים מבעיות לב וכלי דם. מחלות לב נחשבו מזה זמן רב כגורם המוות הראשון בעולם המערבי. תוספי מזון המכילים אומגה 3 הוכחו כעוזרים לסובלים ממחלות לב וכמרכיב המגן על אלו שנוטים למחלות לב, בשל סיבות תורשתיות.
ז.מרווה וצמחי מרפא כגון דלעת,רימון ,פשתן,נר הלילה,רגלת הגינה, מכילים אומגה 3 ולכן חיוניים לבריאות

כאן מוצגים תכשירים שפותחו במרפא הבושם במהלך כ-15 שנות יצירה גלילית ירוקה. 
הגישה הטבעית 
https://www.mrphbosem.com/



תגובות

  1. יש לך אתר יפה מאד. אני נהנהת לקרוא בו ולהחכים.




























    צמחי מרפא





















    .

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה