מחפש טיפול טבעי ויעיל לנשירת שיער?

מאז ומעולם היו צמחי המרפא בשירות האדם עוד מתקופת המקרא והתנ״ך ידע האדם לסגל את רפואת צמחי המרפא לצרכיו
צמחים כגון סרפד, דפנה , הדס ורוזמרין כיכבו בביתו ושימשו לבעיות מגוונות ובפרט טיפול בנשירת שיער ובעיות עור מגוונות,,

נשירת שיער אחרי לידה

תקופת הריון ולידה מאופיינת בשינויים הורמונאליים רבים אצל האישה. לצד שינוי הגוף וחשקים מוזרים לכל מני מאכלים לא שגרתיים, ניתן לזהות גם שינויים בשיער הראש ובין היתר נשירת שיער לאחר לידה. תופעות הקשורות לשיער יכולות להופיע כבר בשלב הריון, בייחוד בשליש האחרון שלו. נשים הרות יודעות לספר על שיער חלק שהחל להתקרזל, שיער עבה שהחל לאבד נפח וכמובן נשירת שיער, תופעה אשר יכולה להתחיל בהריון ולהתחזק אחרי הלידה.

הסיבה לנשירת שיער אחרי לידה נעוצה בשינויים הורמונאליים ובחובר איזון כימי שעובר הגוף, עד לאיזונו החדש. התקופההשכיחה ביותר לנשירת שיער לאחר לידה הינה כחודשיים שלושה אחרי הלידה, כאשר נשירת שיער זו צריכה להתאזן באופן טבעי 4, 5 חודשים אחרי הלידה, כאשר הגוף חוזר לאיזון.

אין ספק כי נשירת שיער אחרי לידה יכולה להיות לא נעימה ולפגום לא רק במראה האישה, אלא גם בביטחונה העצמי שוודאי אינו גבוה, עקב שינויים בגוף והסתגלות למצב החדש. החדשות המעודדות הן שמדובר בתופעה שלרוב חולפת מעצמה, אך ניתן למזער את הנזק על ידי טיפול נכון בנשירת שיער אחרי לידה.

אחד הדברים שמשפיעים על נשירת שיער לאחר לידה זו תזונה לקויה ולא מאוזנת, מניעה ממאכלים המכילים ברזל או חלבון תזונה שלא כוללת מינראלים נכונים. דווקא בתקופה כזו חשוב מאוד לאכול נכון ומאוזן ובמידה וסובלים מנשירת שיער לאחר לידה, להתייעץ עם תזונאי או רופא מה עדיף לאכול על מנת למזער את הנזק. כמו כן, ידוע כי מחסור בשינה, מתח מוגבר ולחץ נפשי ופיזי יכולים להגביר תופעה של נשירת שיער לאחר לידה ולכן מומלץ להימנע ממצבים אלה עד כמה שאפשר, בהתחשב בנסיבות הקיימות. מחקרים מראים שנשים לאחר לידה אשר מקפידות לנהל אורך חיים שפוי לאחר הלידה, לצד טיפול נכון בעצמן ובשיער ראשן יסבלו פחות מנשירת שיער אחרי לידה.

למרות שנשירת שיער לאחר לידה הינה תופעה מוכרת אשר לרוב חולפת מעצמה, בהחלט יש מצבים אשר צריכים להדליק נורת אזהרה, כמו למשל מצב שבו נשירת השיער ממש קשה או שהיא נמשכת זמן רב מדי, על אף יישום תובנות בתחום התזונה ואורך החיים וכמובן נתינת מנוחה לשיער במהלך התקופה הרגישה שלאחר הלידה. במקרים כאלה חשוב מאוד להתייעץ עם רופא עור ולאבחן את תופעת נשירת השיער לאחר הלידה. במקרים בהם מדובר בנשים שיש להן נטייה
 לנשירת שיער או שי להן 
ימפטומים נוספים שרק הוחרפו לאחר הלידה, התנהלות הטיפול בנשירת שיער אחרי לידה יכולה להיות אחרת, בהתאם לפרוטוקול אישי שהוצמד להן על ידי רופא מומחה.
גוף האישה עובר שינויים רבים אחרי לידה, חלק מהשינוי הזה בא לידי ביטוי בנשירת שיער לאחר לידה. בכל מקרה, חשוב לזכור שלרוב מדובר בתופעה זמנית שחולפת ומתאזנת עם הזמן. 
קרא כאן עוד:http://www.mrphbosem.com/products.php?CategoryID=96

תגובות