ריפוי טבעי בצמחי מרפא בספקטרום האוטיסטי

חובה לקרא !!!!
לקח לי קצת זמן להחליט לכתוב מתוך הסיבה הידועה של פרטיות אבל אז גמלה בליבי החלטה שאולי אני יכולה לעזור לאנשים שנמצאים בסטטוס שלי 
יש לי ילד בן 5 בספקטרום האוטיסטי ילד מקסים אבל מאוד מתוסכל , תוקפני ואלים פיזית כלפי עצמו וכלפי הסובבים אותו 
עד היום כלום לא עזר אפילו הרופאים החליטו על מתן תרופות כימיות ואז כאופציה אחרונה ניסיתי את השמנים שקיבלתי משמעון ואני לא יודעת להסביר מה קרה שם בדיוק אבל קרה הילד מבין הוראות פשוטות שלא היה מבין השינה בלילה השתפרה מילד ששנתיים קיבל מילטונין ולא עזר והכי חשוב מאז שהילד שלי נולד לא זכיתי לחבק אותו היום הוא בא בעצמו מחבק מנשק ונותן אהבה מה שלא קיבלתי 5 שנים אני כותבת ומזה הרבה זמן לא ידעתי דמעות של אושר 
אני אסכם בזה שאני יצעק חזק תוווווודה
https://www.facebook.com/profile.php?id=100001638123082&hc_location=timeline

תגובות