צמח הבטטה הפראית עושה פלאים..בטטה פראית-Wild Yam

לפני כ-9 שנים עברתי ניתוח להגדלת חזה, אולם למרות שהתוצאה הייתה יפה ומוצלחת הרגשתי מאוד לא נוח גם עם העובדה שזה לא טבעי, גם שזה משנה את הזהות שלי וגם שזה לא מתאים לכל בגד.. מאז כבר תכננתי להוציא את השתלים אבל היו לי חששות- אז חשבתי לדחות את זה עד לאחרי לידה ראשונה... מאז חלפו 9 שנים והבנתי שכנראה לא אמצא את הזיווג שלי כל עוד לא ארגיש בנוח עם עצמי. אז החלטתי לעשות את הניתוח ושלא משנה מה יהיו התוצאות- אני כבר אתמודד איתן.... אחרי שהייתי אצל הרופא המנתח בפגישת ייעוץ(חייבת לפרגן גם לו- רופא מדהים בעל יחס, כבוד ואנרגיה מעולים וכן גם כישרון- ד"ר אבישי וינברג).. נזכרתי במרפא הבושם (שכבר רכשתי מכם תכשירים בעבר) ולמרות הספק שיהיה פתרון למשהו חריג כמו שלי התקשרתי. ענתה לי בחורה שמסרה לי את הטלפון שלך, שמעון, וענית לי מיד. כשסיפרתי לך על העניין ידעת בדיוק מה נכון לעשות, ולפני הכל תמכת בי ועודדת אותי על כך שאני עושה את המעשה הנכון. היית כל כך נחוש קודם כל להקדיש לי מזמנך כדי להיות כחבר אמיתי ובעל ידע רחב,  וכך הצלחת להרגיע אותי ולתת לי הרגשה בטוחה! רכישת התכשירים למיצוק החזה באופן טבעי הייתה זניחה לעומת התמיכה שלך! אבל בכל זאת, אני חייבת לפרגן גם לחלק שלהם בעניין ולציין כמה הם שיפרו את התוצאה שאמנם הפתיעה והייתה טובה כמו שהבטחת וצדקת כבר אחרי הניתוח! השימוש בתכשירים הביא פשוט את התוצאה להיות מספקת יותר! זה פשוט עובד ובאופן טבעי (-הכי חשוב!). היום אני כבר לא צריכה להיזכר בכם,  זה מספר טלפון בראש הרשימת אנשי קשר שלי ובכל פעם שאני רוצה לטפל במשהו אני יודעת שיש לי למי לפנות קודם כל! תודה רבה רבה מכל הלב!!!!!!!
https://www.facebook.com/carmit.avni?fref=photo
להזמנת מוצרי הבטטה הפראית -ערכת המיצוק
מרפא הבושם
http://www.mrphbosem.com/
הצג פחות

תגובות