מסטיק תימני להשיג במרפא הבושם:049952122

#Pistacia #Lentiscus #מסטיק_תימני

מסטיק תימני-שרף אלת המסטיק – אלת המסטיק זהו שיח ממשפחת האלתיים הנפוץ באזור אגן הים התיכון. השרף של שיח אלת המסטיק משמש לייצור שרף שנקרא מסטיקא או בשמו העממי, מסטיק תמני. השימוש במסטיקא מקובל עוד מימי קדם ולו חשיבות רבה ברפואה העממית. מסטיק תימני ידוע כמוצר המשפר את המערכת ההורמונאלית הנשית ובעל סגולות נוספות אך האם הוא באמת מעודד הריון ובאיזו מידה, והאם באמת מומלץ לנשים הרוצות להיכנס להריון לצרוך את המוצר הזה? על כל זאת ועוד נרחיב היום

יעיל לסיוע בטיפול ומניעת כאבי שיניים, עששת ומחלות חניכיים.

מעולה בטיפול נגד אקזמות ובעיות עור (כשצורכים אותו בצורה של משחה).

מסייע בטיפול כנגד כאבי בטן וויסות המחזור הנשי. 

מונע ריחות לא נעימים מהפה. 

מסייע בטיפול נגד צרבת וכיב קיבה. 

מסייע בטיפול בשפעת והצטננות. 

תורם לאיזון המערכת ההורמונאלית, ולהסדרת תפקודי מערכת הרבייה של האישה. 

מסייע בהורדת לחץ דם. 

מסדיר את פעילות המטבוליזם בגוף. 

מסייע באיזון רמת השומנים בדם. 

מעודד את התחדשות התאים והרקמות בגוף. 

יעיל בהוצאת ארס מהגוף, לאחר הכשת נחש. 


מסטיק תימני-המסטיק נוצר מהשרף של העצים והוא מיובש בשמש לקבלת מרקם מוצק ונוח לאכילה. המסטיק ידוע בשל היתרונות הרבים שיש בו לבריאות האדם, הוא מכיל אנטיאוקסידנטים ובעל תכונות אנטי בקטריאליות שיכולות להשמיד חיידקים בגוף ובחלל הפה וכמו כן בעלי יתרונות גדולים לנשים המנסות להיכנס להריון ולשפר את סיכויי ההתעברות. זאת בגלל שיש בו חומר המחזק את רירית הרחם ובכך מסייע לביצית להיקלט בצורה טובה ועמידה יותר ולמנוע ממנה לנשור מדפנות הרחם. נוסף לכך, המסטיק מגביר את הביוץ הודות לכך שהוא מוריד את רמת ההורמון פרולקטין.

לנשים שקיים אצלן קושי בהתעברות מוצעים פתרונות רבים ממגוון מקורות שונים, רובם לא טבעיים ולעיתים מצריכים פעילות וטיפולים פולשניים ולא נעימים לאישה. בכדי להימנע או למזער את הטיפולים הללו מומלץ מאוד לנסות את הפתרונות הטבעיים תחילה הידועים בהשפעה החיובית שלהן על הגוף ומהווים פתרון פשוט וטבעי לבעיה מולכן.

צמחים ידועים בהשפעות החיוביות שיש להם על גורמים שונים ורבים בגוף ולכן יש בהם שימוש רחב בתרופות רבות. למרות זאת, מוספים לצמחים אלה תרכובות כימיות שונות והם עוברים תהליכים מסוימים שלעיתים לא בעלי היעילות הראשונית של אותו הצמח. המסטיק התימני הוא טבעי לגמרי ומגיע לרוב בצורה של כמוסות או טיפות שניתן לצרוך בקלות בכל עת. למסטיק ישנם יתרונות רבים הקשורים למערכת הרבייה הנשית ותפקודה התקין כמו חיזוק כללי של מערכת הרבייה, הקטנת הסיכויים להפלת העובר בגלל התחזקות הרחם ועידוד קליטת העובר בדפנות הרחם. כל היתרונות הללו הופכים את המסטיק לפתרון נהדר לנשים המנסות להיכנס להריון ואף לשפר את הבריאות הכללית שלהן בו זמנית.

טיפולים אצל רופאים מתקדמים יכולים להועיל למטופלות רבות ולאפשר להם להביא ילדים לעולם בצורה מהירה, אך לעיתים אין צורך בטיפול דרסטי וקיצוני לאישה, אלא לחזק את מערכת הרבייה וליצור סביבה בריאה נוחה לעובר בכדי שייקלט ברחם ותהליך ההיריון יתחיל. כל אישה יכולה לחסוך כספים רבים ולנסות ליטול את התרופה הטבעית לפני שהיא פונה לרופאים מומחים, הרבה מהפעמים מדובר בבעיה מינורית שניתן לטפל בה בצורה לא פולשנית כלל. נוסף לכך, הטיפות מקצרות את ימי הווסת של האישה, ומאפשרות לאישה להיות במעקב אחר ימי הביוץ שלה ואפילו שליטה בכמות הימים של הווסת להתעברות מהירה.

מסטיק תימני הוא פתרון נהדר לנשים המנסות להיכנס להריון ללא הצלחה. נוסף ליתרונות הרבים שיש לו לנשים המנסות להתעבר, המסטיק עוזר מאוד בשלל תחומים שונים אחרים ותורמים לבריאות הגוף בשלל דרכים כמו חיזוק המערכת החיסונית, הפחתת כאבי מחזור, טיפול בזיהום מעיים ועוד.

יעיל בסיוע להעלמת כאבי שיניים ובעיות חניכיים, הוכח כנהדר בטיפול בבעיות עור ובשנים האחרונות השתלב גם בתחום רפואת הנשים. את שמו, 'מסטיק תימני', קיבל לאור העובדה שצורת הצריכה שלו, הלעיסה, הוכחה כטובה ויעילה ביותר


המסטיקא ידוע כיעיל כנגד ארס של נחשים, וכן לעיסתו של החומר הייתה ידועה כטובה למניעת חיידקים ואף יעילה לשיפור מצב הפה והחניכיים.

המסטיק התימני (או בשמו המדעי 'מסטיקא') הוא כעין שרף שמגיע משיח בשם 'אלת המסטיק'. הצמח משמש כמזור יעיל בשלל בעיות רפואיות החל מהוצאת ארס מהגוף לאחר הכשת נחש דרך ריפוי כאבי שיניים וכלה במניעת וריפוי אקזמות ובעיות עור. את שמו, 'מסטיק תימני', קיבל לאור העובדה שצורת הצריכה שלו, הלעיסה, הוכחה כטובה ויעילה ביותר (ומזכירה במקצת את פעולת לעיסת הגת). אולם כיום ממעטים להשתמש בה, היות והיא בוייתה ונמכרת בצורת כמוסות רגילות. 

 אך הסגולות העיקריות של הצמח הפכו אותו למזוהה בעיקר כפיתרון למי שסובלת מבעיות פוריות. 

טיפולי פוריות הן אחד התחומים המפותחים והמתפתחים ביותר ברפואה המערבית ואין ספק שנעשתה כברת דרך בתחום המחקר ובמגוון הפתרונות המוצעים היום לטיפול בבעיה. יחד עם זאת, הטיפולים שמציעה הרפואה הקונבציונאלית, נתמכים בשנים האחרונות בטיפולים משלימים מהרפואה האלטרנטיבית, שמטרתם לאזן את המערכת ההורמונלית ולהסדיר את תפקוד מערכת הרבייה.

פעילותיו :

מסייע בטיפולי בפוריות, יעיל לטיפול בכאבי שיניים, אקזמה, שלשולים, הפגת ריח רע מהפה, טיפול בצרבות, בעיות קיבה, עצירת הצטננות ודימומים כללים.

#מסטיק_תימני להשיג במרפא הבושם בע"מ. 049952122

Mrphbosem.com

תגובות