הרזיה טיפול טבעי

להרזות באופן טבעי צמחי מרפא להרזיה ☘️
צמחי מרפא מסייעים בטיפול בהשמנת יתר. הם מדכאים את התיאבון ואת הכמיהה למתוק, מאזנים רמות סוכר בדם ומזרזים את קצב חילוף החומרים. צמחים ומרזים

מהם צמחי המרפא הטובים ביותר להמסת שומן, סילוק שומן בטני והורדת משקל עודף?
אנשים שסובלים מעודף משקל מייחלים שתימצא כבר אותה גלולת פלא שתעשה את הנס, תמיס את כל השומנים העודפים ותחטב אותם כפי שהיו רוצים להיראות (20-10 קילוגרמים פחות). גלולת פלא כזו עדיין לא נמצאה אבל ישנם צמחי מרפא שיודעים לעשות את העבודה. חלקם מערימים על המוח וגורמים לו לחשוב שהקיבה מלאה, חלקם פועלים באופן תרמי: מאיצים את קצב המטבוליזם של הגוף.לצמחי המרפא יש יכולת מופלאה לסייע בתהליכי הורדת משקל. הם אמנם אינם מהווים תחליף לתזונה נכונה ומאוזנת, אבל הם יכולים לתמוך בתהליך ההרזיה באופן פיזיולוגי ונפשי. צמחים מעניקים סיוע רחב ומערכתי במקרים של תהליכים פתולוגיים משניים, כגון התסמונת המטבולית הנובעת מחילוף חומרים לקוי. הם גם מגבירים תהליכי פירוק, בנייה וניקוי ומשפרים את קצב ירידת המשקל. איך מתרחש הנס?
כיצד צמחים מאיצים מטבוליזם ומעודדים הרזיה?
מרבית הצמחים הללו שמסוגלים להגביר את המטבוליזם בגוף הם צמחים מעוררים. קפה, תה וקקאו מכילים קפאין וזה מאיץ את פעילות הגוף לרבות קצב הנשימה, קצב העיכול וקצב הלב. האפקט המיידי הוא דחף לקום ולהתנענע , ולזוז (ואגב התזוזתיות הזו- יושבת ביסודה של חרדה ומתח רגשי כרוני)
שן הארי, סרפד, תה ירוק חילבה-גרגירנית יוונית, תמר הינדי,כאמצעי הרזיה בטוחה
צמחים מעוררים אחרים הם תה ירוק, סרפד, ושן ארי שנחשבים לבטוחים הרבה יותר מתרופות ללא מרשם רופא המיועדות להרזיה.
הרזיה ע"י צמחים משתנים
צמחים אחרים שיכולים לסייע בהרזיה ע"י סילוק עודפי נוזלים מהגוף הם האובה אורסי (ענבי הדוב) וצמח הבוכו (ממשפחת הפיגמיים). האימפקט של צמחים אלו נמוך כיון שברגע שמפסיקים את צריכתם , משקל הגוף עולה בחזרה.
לא לגעת: צמחי מרפא מסוכנים להרזיה
שרביטן סיני ובשמו הלטיני: אפדרה (אפדרין) או ברפואה הסינית (MA HUANG).הסינים משתמשים בצמח השרביטן למטרות של העלאת לחץ דם. ( אגב חומר האפדרין ניתן גם בבתי חולים מערבים כתכשיר מרכזי אצל חולים שלחץ דמם נופל למשל לאחר הזרקת אפידורל). אמנם מדובר בצמח שמעלה מאד את המטבוליזם שכן הוא מגביר קצב לב ומגרה את מערכת העצבים המרכזית אבל מיוחסות לו תופעות לוואי קשות כמו דפיקות לב מהירות, פרכוסים, שבץ מוחי והתקף לב.- לא לגעת!
 צמחי מרפא משלשלים:אלו נמכרים כתה לדיאטת הרזיה וכוללים בין השאר: קסקרה, סנה אלוורה ושורש ריבס. צמחים משלשלים אלו גורמים להתכווצות במעיים, שלשולים ולסוג של התמכרות כיון שאחרי שמפסיקים את צריכתם - לעיתים המעיים כבר לא יכולות לפעול באופן עצמאי, בלעדי הצמח המשלשל. מסקנה? לא להתקרב ולא לגעת!
צמחי מרפא בטוחים להרזיה
• צמחים לזירוז של חילוף החומרים. לצמח מלבר תמר הינדי, הנקרא גם גרסיניה קמבוג'ה, חשיבות גדולה בטיפול בהשמנת יתר ובנזקיה. מהקליפות מכינים סוכריות או מרתח והפרי עצמו משמש להכנת רטבים. במסורת המזרח הרחוק וברפואה המערבית הצמח מגויס לטיפול בהשמנת יתר וגם להורדת רמות השומנים והכולסטרול הרע. יש לו השפעה משלשלת עדינה ועושים בו שימוש במצבי עצירות כרונית. אופן השימוש: אוכלים סוכרייה לפני כל ארוחה, שותים מרתח מקליפות יבשות או בולעים כמוסות (פחות מומלץ כי הן מנטרלות את ההשפעה החיובית של דיכוי התיאבון). צורכים את הצמח למשך תקופות ארוכות, כי רק אחרי כמה חודשים רצופים של שימוש הוא ישפיע על חילוף החומרים וירסן בולמוסי אכילה.
• צמח החילבה הוא קטגוריה בפני עצמו בהקשר של הרזיה ושייך לקבוצת הצמחים המכילים סיבים מסיסים, המווסתים את קצב יציאת הגלוקוז ממערכת העיכול לדם. זרעי החילבה מוגשים כתבלין במטבח ההודי והתימני וכחלק מתערובת הקארי ההודית המפורסמת. עלי החילבה משמשים להכנת רוטבי בשר במטבח הפרסי ונקראים בפרסית שאמבלילה. בחקלאות משתמשים בחילבה כדשן ירוק להשבחת הקרקע הודות לשפע החנקן והמינרלים שמצויים בו. זה מאות שנים שמיוחסות לחילבה תכונות היפוגליקמיות הודות לחומר רירי צפוף, שאינו נספג בדופן המעי ובכך מווסת ספיגת שומנים ופחמימות. השימוש הוא באבקה הגרוסה שמוסיפים למאכלים או בנבטים (שאפשר להנביט לבד בקלות ושאחרי צריכתם ריח הלוואי שנודף מהעור ומהשתן פחות חזק).
פלפל אדום / פפריקה חריפה
החומר הפעיל בצ'ילי, קפסאיצין מגרה את בלוטות הרוק, מעודד עיכול ומגביר מטבוליזם באופן בטוח
תה ירוק
נחשב לצמח מרזה. מעבר לקופאין הממריץ הוא מכיל גם ויטמין סי וביופלבונואידים. היום כבר יש מי שמשווק את החומר הפעיל של התה הירוק בגלולות, אבל מוטב לצרוך אותו כנוזל בצורתו הטבעית.
אצות
אצות מהוות מקור מעולה למינרלים חיוניים לגוף כמו כרום ויוד ועל כן אצות הן מזון שמעודד את פעילות בלוטת התריס ואת קצב חילוף החומרים באופן טבעי. אצות לא מומלצות למי שכבר נוטל אלטרוקסין (הורמון תירואיד חיצוני) מבלי להתייעץ תחילה עם רופא. ככלל אצות כמו אצות קלפ נמצאות בהרבה תוכניות דיאטה שפויות להרזיה
יש לציין שישנם צמחי מרפא נוספים המסייעים להרזיה כגון: מורינגה,ספירולינה, מלון מר,ג׳ינג׳ר,שומר, הל קינמון ועוד...
ל ב ר י א ו ת☘️
אנו נרחיב כאן בהמשך:
Mrphbosem.com

תגובות