ליכן פלנוס היא אחת ממחלות העור המסתוריות יותר. ניתן לטפל בה בצמחי מרפא לפרטים:049952122

מהו הטיפול הטבעי הטוב ביותר לליכן פלנוס ?

ליכן פלנוס היא אחת ממחלות העור המסתוריות יותר. רופאים אומרים עליה שהיא מחלה אידיופטית – כלומא שהגורמים שלה אינם ידועים אבל כנראה שהיא נגרמת על ידי מספר פקטורים הפועלים במשולב. מהי מחלת ליכן פלנוס והאם יש תרופות סבתא לליכן פלנוס או תרופות טבעיות להתמודדות עם ליכן פלנוס? – על כך במאמר שלפניכם.

גורמים לליכן פלנוס

אחת ההשערות המעניינות יותר לגבי הגורמים לליכן פלנוס היא שיכולת הגוף להפריש רעלים מהמעי יורדת מה שמשבש את מערכת החיסון של הגוף לפעול כהלכה. גורמים נוספים ומשולבים לליכן פלנוס הם

בחירות תזונתיות לקויות

מחסור במינרליים או בספיגת מינרלים לגוף,

התייבשות כרונית,

טוקסינים שנכנסים לגוף מתרופות חיסונים או אנטיביוטיקה

הרעלת מתכות כבדות כגון אלומיניום, כספית, קדמיום עופרת

מזהמים סביבתיים למשל מחומרי ניקוי

כל הרעלים הללו עלולים לחסום את מערכת העיכול או ליצור גודש במערכות הגוף האחרות ולגרום לדלקות בעור בפה או באיברי המין.

איך לרפא ליכן פלנוס באופן טבעי? תרופת סבתא לליכן פלנוס: תרשמו לפניכם משהו שהרופא האירני המפורסם דר בטמנג'ליג' (מחבר הספר הקריאות הרבות של הגוף שלך למים) כבר אמר– מים היא תרופה יעילה מאין כמוה להרבה מחלות ומצוקות לא מוסברות גם לליכן פלנוס. שתו 6-8 כוסות ים מזוקקים בכל יום כאשר אתם שרבבים לכם קורט של מלח ים אמיתי (לא מזוקק וללא חומרים מונעי התגיישות).

ריפוי טבעי וטיפול בצמחי מרפא תרופת סבתא ותזונה נכונה:לליכן פלנוס: התנזרות מגלוטן ומוצרי חלב

נסו תזונה כזו ללא גלוטן חלב וגבינות כדי לראות אם אחד ממזונות אלו משבשעם אצלכם את מערכת החיסון. הרבה אנשים רגישים לגלוטן ולקטוז וחשיפה של הגוף לאלו – מייצר מחלות אוטואימוניות שונות או מחלות כרוניות אפילו ניווניות

טיפול טבעי בליכן פלנוס: אמבטיות חומץ תפוחים אורגנו ומלח ים טבעי

מדי יום טבלו באמבטית מים קרים שלתוכה אתם מכניסים חומץ תפוחים אורגני, שמן אורגנו פראי ומלח ים. במחלת ליכן פלנוס יש התפרצויות של הדלקת בעור וטיפול זה מתאים בדיוק לימים שבו הדלקת מתלקחת ומגיעה לשיאים.

בפטו תרפיה-צמחי מרפא: הטיפולים לליכן פלנוס מבוססים על צמח מרפא :כורכום Curcuma longa,Turmeric

ולפה גדולה Arctium lappa,Burdock

אוניה דהגאטו ציפורני חתול פוריואני.

פרע היפריקום פרפורטום.

תמצית חרובים ודבש חרובים .

שורש מהוניה, סרפד,אכניצאה,קלנדולה,מרווה מרושתת,עץ התה , נים,תאנה,הדס,אצה אדומה,מורינגה ועוד : דושן, מור, לבונה,שרף אמוניאקום , שרף גומי ערבי שיטה.שרף מסטיקה מסטיק תימני,סרפד , כורכומין,אתרוג,שנן ניים.

ניתן לנסות תרופות אלו במינונים נמוכים כדי לראות את השפעתם על נמחלה ותסמיניה

תזונה נכונה לליכן פלנוס

מה לאכול כשיש ליכן פלנוס ? בעיקר ירקות ופירות טריים, זרעים כמו אגוזי מלך, שקדים, ומעט אגוזי ברזיל (לא להגזים איתם) בכל יום. וכן לשתות מים עם חומץ תפוחים מהול מאד. קינמון הוא אחד התבלינים היעילים יותר בהקשר של ליכן פלנוס שתו אותו עם סיידר תפוחים חם. שום היא תרופה נהדרת לסובלים מליכן פלנוס ביו השאר כיון שהוא מכיל אנטיאוקסידנטים וכן סלניום – מינרל שנמצא בחסר אצל הסובלים מליכן פלנוס.

טיפול טבעי בצלקות עור מליכן פלנוס

איך להתמודד עם צלקות עור שנותרו מליכן פלנוס? ערבבו כמה טיפות של שמן פקעות ורדים, שמן לבנדר, שמן נבט חיטה וחמאת קקאו בתוך מעט מיץ לימון (או חומץ תפוחים). הניחו את התערובת על הצלקת בעור למשך חצי שעה מספר פעמים ביום. תערובת זו תקל על ריפוי העור ושיטוח הצלקות או טשטושן באופן טבעי. בנוסף שתו הרבה מים כל יום כדי להעניק לעור שלך את כל הנוזלים שהוא צריך כדי לרפא את עצמו באופן ספונטני.

ריפוי טבעי לליכן פלנוס: ניקוי רעלים מהגוף

טקטיקות טיפול טבעיות כאלו לליכן פלנוס מספקות מענה חלקי. ליכן פלנוס היא מחלה שמתחילה מבפנים ונעה בגיוון החוצה (דלקות וקשקשת בעור) וליכן הריפוי האולטימטיבי שלה צריך לנוע אף הוא הכיוון הזה ולא מהכיוון ההפוך של מריחת משחות סטרואידיות שהן טיפול סימפטומטי בלבד (וזו לא רפואה אמיתית!). התשובה האמיתית לטיפול יעיל אחת ולתמיד בליכן פלנוס היא ניקוי רעלים מהגוף לרבות זיהומי קנדידה שמקננת בגוף. המשמעות: היחשפו לאור שמש מדי יום, צרכו ירקות ופירות לא מרוססים, שתו מים נקיים והיו מחוברים לאיתותים שהגוף משדר לכם ואל תתעלמו מצרכיו העדינים. הגוף תמיד מדבר אלינו- החכמה היא לנקות את האנטנות ולקלוט טוב יותר מה הוא רוצה לומר לנו.

לפרטים נוספים:

http://www.mrphbosem.com

צלצל עכשיו:049952122


תגובות