ג׳ל אינטימי המשפר את חיי האישות100% טבעי☘️Z2

ג'ל אינטימי Z2 טיפול בשפיכה מוקדמת

שפיכה מוקדמת טיפול טבעי

פתרון טבעי ויעיל לשפיכה מוקדמת

סובל משפיכה מוקדמת? 

הגעת למקום הנכון ! ג'ל אינטימי Z2

הינו תכשיר המונע שפיכה מוקדמת וגורם לשיפור הביצועים בקיום יחסי מין. קיום בשנת 2017 כבר אין צורך להשתמש בכדורים עם מרכיבים כימיים, קיים פתרון טבעי לשפיכה מהירה, ג'ל אינטימי Z2 מגיע בצורת ג'ל שקוף המאפשר למשתמשים בו לדחות את השפיכה וליהנות ממשגל ארוך ומהנה יותר. התכשיר מורכב מחומרים טבעיים בלבד המאושרים בעלי תקן עולמי 20 דקות מרגע מריחת הג'ל על איבר המין, התכשיר מתחיל להשפיע ומחזק את כוח הגברא שלך.

ג'ל אינטימי Z2 אינו פוגע באיכות הזקפה ואינו מרדים את איבר המין כמו תרסיסי השהייה מסוימים, כמו כן, אין צורך במרשם רופא על מנת להשתמש בתכשיר כמות מוצר הדגל לעיכוב שפיכה מוקדמת

הפתרון הטבעי המוצלח ביותר לשפיכה מוקדמת ג'ל אינטימי Z2

התכשיר היחידי בישראל המכיל רכיבים טבעיים בלבד ואינו מכיל לידוקאין

מאפשר שליטה מלאה על משך קיום יחסי המין

100% טבעונ ללא חומרים מן החי

ספריי ג'ל נעים למגע ובטעם מנטול ולמונגארס עדין

 ג'ל אינטימי Z2 מאפשר שליטה חזקה בזמן השפיכה,מעצים את ההנאה לשני בני הזוג,משפיע מיידי תוך מספר דקות.

קל, נוח ובטוח לשימוש וללא תופעות לוואי,נרקח עבודת יד.על ידי ההרבליסט Shimon Shemla-Herbalist מרפא הבושם בע"מ.

קצת על בעיית השפיכה☘️

שפיכה מוקדמת היא מצב שגורם לרבים מאיתנו לחוש מעט ירודים. כולנו מכירים את הסיטואציה היטב: אנו כל כך רוצים לספק את בת הזוג שלנו, לשהות ברגע עוד מעט, אבל... האורגזמה פשוט כה אופורית, עד שאיננו יכולים לעצור את עצמנו.יתכן ונופתע לגלות, אך הרבה גברים מצויים במצב דומה ל- שלנו; 75% ליתר דיוק כלומר; שלושה מכל ארבעה גברים במדינה, מנערים חסונים ועד למבוגרים מנוסים. שפיכה מוקדמת עשויה לנבוע מקשת רחבה של סיבות כגון חוסר ניסיון, ירידה בכוחנו הפיזי או בכוחנו הנפשי.

ג'ל אינטימי Z2 ספריי ג'ל השהיה והקלה:כיום, יש בידינו את הכוח; אנו יכולים להיות אקטיביים ולמצוא פתרונות יעילים ואף טבעיים –ג'ל אינטימי Z2 ספריי השהיה התורם למניעת השפיכה המוקדמת, בנוסף לשיפור התפקוד בעת המשגל. כאשר אנו משתמשים בספריי ההשהיה של גולד און, אנו מפחיתים במקצת את הרגישות של איבר המין שלנו, מה שמסייע לנו לעצור את עצמנו ולהמשיך לקיים יחסים מלאים.

ג'ל אינטימי Z2 הוראות שימוש:

כדי ליהנות מיחסי מין לאורך זמן, כל שעלינו לעשות, הוא להתיז מהספריי ג'ל על החלק התחתון של איבר המין סמוך למשולש, כ-5 דקות טרם האקט. הספריי הוא ג'ל, בעל טעם עדין של מנטה. יש למרוח מעט מאחר וזה שורף

ג'ל אינטימי Z2– מסייע לקיים יחסים מלאי תשוקה:מורכב מתמציות צמחים טבעיות בלבד.מסייע לשמר את הזקפה ואת אונה.לא מפחית את ההנאה מקיום יחסי מין.מסייע לנו להמשיך באקט החושני לאורך זמן.מאפשר שליטה בעת שפיכה.תורם להנאה מינית עבור הגבר והאישה כאחד.

עומד בכלל הקריטריונים של התקן העולמי :כל חומרי הגלם 100% טבעיים

ללא צבע , ריח או טעם.

הוא ג'ל אינטימי לחיזוק והשהיה חסר תופעות לוואי.

הזמנה מהירה, קלה ובטוחה

המוצר מגיע באריזת עטוף קרטון אטומה .

ניתן לשלם בכרטיס אשראי.

להזמנות:049952122

0505211607 שמעון 

מרפא הבושם - קיבוץ כברי

Mrphbosem.com


תגובות