הכי טרי, הכי איכותי,הכי זמין ומגיע עד הבית!! #אדם_חוט המקורי ביצי דגים מיובשות של #בוטרגה הבוטרגה היא ביצי דגים מיובשות, אשר הפכו להיות פופולריות במגוון של ארצות ותרבויות.

הכי טרי, הכי איכותי,הכי זמין ומגיע עד הבית!!
#אדם_חוט המקורי ביצי דגים מיובשות של #בוטרגה
הבוטרגה היא ביצי דגים מיובשות, אשר הפכו להיות פופולריות במגוון של ארצות ותרבויות.
מעדן הבוטרגה, הוא למעשה ביצי דגים מיובשות אשר הומלחו וגם כוסו בשעווה, היתרונות הבריאותיים והתזונתיים של ביצי דגים מסוג בוטרגה
ביצי דגים שמהן מכינים בוטרגה הן לא רק טעימות – הן גם בריאות ומזינות. בואו לראות כיצד!
הטעם הייחודי של ביצי דגים, שמהן מכינים את מאכל הבוטרגה האהוב והטעים, הופך להיות יותר ויותר פופולרי בחך הישראלי. ביצי דגים מסוג בוטרגה הן כשרות, מלוחות וטעימות במגוון רב של מנות. המטבח הישראלי פתוח וחשוף להרבה מאד מטבחים ברחבי העולם, לכן יש מנות וצורות הגשה רבות עם שילוב ביצי דגים אלו.
בנוסף לטעם האהוב של ביצי דגים בוטרגה – מדובר גם בסוג מזין במיוחד של אוכל, באופן יחסי לכמות הקטנה שלו. לרוב לא נהוג לאכול כמויות גדולות במיוחד של ביצי דגים במנה אישית, אך הערך התזונתי שלהן הוא גבוה במיוחד. זה כמובן לא מפתיע בהתחשב בכך שבכל זאת מדובר בביצים, וצריך לזכור שביצים הן גלגול מאד מוקדם של בע"ח שזקוק להרבה מאד מרכיבים מזינים בכדי להתפתח.
אז מה יש בתוך ביצי דגים של בוטרגה?
באופן עקרוני מדובר בביצי דגים של דגים מאזור הים התיכון (כמו בורי ומולית) והאוקיינוסים (כמו טונה, שהיא גלגול מודרני יותר של הבוטרגה, בשל העובדה שהטעם שלה הוא אהוב). ביצי דגים הם בעלי ערך תזונתי גבוה מאד בשני תחומים מרכזיים: וויטמינים וחלבונים. בתוך ביצי דגים שמהם מכינים בוטרגה, תמצאו רשימה ארוכה מאד של ויטמינים: ויטמין C, ויטמין B1, ויטמין E, ויטמין E2, ויטמין A, ויטמין K, וכן עוד ויטמינים חשובים נוספים שיש בתוך ביצי דגים בכמויות קטנות יותר.
יתרון תזונתי נוסף שיש בתוך ביצי דגים הוא החלבונים. לא רק ביצי דגים, אלא גם ביצים באופן כללי הם מקור נהדר לחלבונים. היתרון של ביצי דגים הוא שבכמות קטנה למדי – אפשר לצרוך כמות מרשימה מאד של חלבונים. למעשה, בהתפלגות הערך הקלורי של ביצי דגים, ניתן לראות שהחלבונים מרכיבים לא פחות מ57% מהערך הכללי! מעבר לכך, בכל 100 גרם של ביצי דגים, תוכלו למצוא יותר מ22 גרם של חלבונים שונים. לכן, מומלץ בחום לספורטאים ואנשים שצריכים חלבונים לצרוך כמות מסוימת של ביצי דגים מסוג בוטרגה, על מנת לחזק את השרירים ולפתח את הגוף.
מנת פתיחה או מנה עיקרית?
יש היום יותר ויותר מודעות לתחום היתרונות התזונתיים לא רק עבור ביצי דגים ועבור בוטרגה, אלא גם עבור מאכלים נוספים. העובדה היא, שהיום על מנת ליצור תפריט מאוזן ובריא, יש לצרוך כמות נאה של חלבונים לפיתוח הגוף. ביצי דגים הם מקור מעולה לכך. יתרה מזאת, טעמם טעים מאד ואף משביע. ביצי הדגים מהווים מנת פתיחה מצוינת. אפשר גם לאכול ביצי דגים כתוספת למנה עיקרית ובוודאי מומלץ לאכול ביצי דגים לאחר אימון גופני ארוך. אז שיהיה בתאבון.
להזמנות במארז של 1 קג :עד הבית:להזמנות:0505211607
שמעון.ש


תגובות