עץ החיים-עץ המור היהודי להשיג במרפא הבושם-04-9952122

שרף המור ידוע בשימושים שונים מזה אלפי שנים. המכנה המשותף

 לכל השימושים הללו נובע מסגולות "הטיהור" הייחודיות


 המיוחסות למור - ברמה הפיזית (חיטוי) וברמה המטאפיזית (ריח / קטורת). בעולם העתיק המור היה כל כך מבוקש למטרות אלו, עד כדי כך שמשקלו היה יקר יותר מזהב. שרף המור שימש להכנת בשמים ושמנים קוסמטיים שונים באזורי המזה"ת, יוון ומצריים העתיקה. ישנן עדויות שונות המאשרות כי הוא היה בשימוש במצרים בשנת 3,000 לפנה"ס, בין היתר כאמצעי חשוב לחניטה. שרף המור שימש בטקסי פולחן רבים בעולם העתיק ויש אף הטוענים כי זהו המור המוזכר כאחד מסממני הקטורת של בית המקדש. בכנסיות רבות הוא משמש, עד עצם היום הזה, כאמצעי קטורת בזמן טקסים שונים.
מזה אלפי שנים, שרף המור מוכר גם בשימושיו הרפואיים, במקרים של פצעים וכיבים שונים בעור, זיהומים שונים של מערכת העיכול, תולעי מעיים, טיפול בסוכרת, מחלות פרקים ועוד. ברפואה הסינית המסורתית (mo yao), שרף המור מוגדר כמר ויבש והוא משמש באופן מקומי לטיפול בפצעים כרוניים של העור וכן לטיפול בבעיות ווסת וזיהומים פנימיים.
שרף המור נחקר רבות, בשנים האחרונות, בשל השפעתו המגנה מפני זיהומים טפיליים במערכת העיכול. בתחילת שנות ה-2000 פותחה במצרים תרופה המבוססת על מיצוי של שרף המור, Mirazid, לטיפול בזיהומים טפיליים של המעיים. עושה רושם כי בתחום זה שרף המור עשוי להביא בשורה ותועלת רבה לאנושות, בעיקר במדינות העולם השלישי, בהתמודדות עם זיהומים טפיליים שונים. עד כה, השימוש בתרופה זו נעשה בהצלחה רבה במצרים (ע"פ מחקרים שיובאו להלן), אך לפי ארגון הבריאות העולמי - ישנם עוד מאות מיליוני אנשים ברחבי העולם, הסובלים מבעיות זיהומיות דומות.
להשיג במרפא הבבושם-04-9952122
http://www.mrphbosem.com/

תגובות