צמחי מרפא מסייעים בטיפול טבעי במחלת הויטיליגו

ויטיליגו או לויקודרמה היא מחלת עור אוטואימונית שבה 
אוטואימונית שבה מאבדים אזורים מסוימים של העור את צבעם והעור הופך בהיר. האקדמיה ללשון העברית ממליצה לקרוא למחלה זו "בַּהֶקֶת" ולעתים היא מכונה גם במילה המקראית "בַּהֶרֶת", אף כי ייתכן שבמקרא לא היה מדובר בתופעה (ספר ויקרא פרק י"ג).

המלנוציטים הינם תאים בגוף האדם אשר אחראיים על יצירת המלנין, צבע העור. הכתמים הלבנים על העור נוצרים בדרך כלל כתוצאה ממחלת חיסון עצמי בכך שהגוף תוקף את אותם מלנוציטים, ובעקבות התקיפה התאים לא מסוגלים לייצר את המלנין.

כאחוז אחד עד שני אחוזים מהאוכלוסייה סובלים מהמחלה. החולים במחלה עלולים לסבול מפגיעה בתדמיתם בעקבות השינוי בגוון העור. המחלה אינה מדבקת ואינה מסוכנת. ישנן ארצות, כמו הודו למשל, שבהן סובלים החולים מנידוי חברתי.

הטיפול במחלה נעשה באמצעות שיזוף במנורות UVB במרפאות פוטותרפיה מיוחדות, לפעמים בשילוב עם פסוראלן, ויטמין D3 או קורטיזון.

המחלה זכתה לראשונה להכרה ציבורית בעקבות ריאיונו של הזמר מייקל ג'קסון בתוכניתה של אופרה וינפרי במהלך שנת 1993, במסגרתו סיפר הזמר כי הוא סובל ממחלה זו.

סובלים מויטילגו?
זה הזמן להכיר בעובדה שצמחי בריאות רפואה משלימה ,צמחי מרפא מטפלים במחלת הויטיליגו!!
תקראו , תפנימו ותשתפו:
וויטילגו.
לכול מי שסובל מוטילגו שניים חיפשתי מזור הנה התשובה הנה המזור הנה הפיתרון צמחי מרפא ומוצרי הטבע של מרפא הבושם עושים את העבודה אני ינאי אוחנה סובל מזה שנים מהבעיה והיום אחרי שימוש של כחודשים אני רואה ומבין שצמחי מרפא משפעים חיובי ואף מטפלים בבעית הויטיליגו וכבר יש תוצאות אשמח לעמוד איתכם על קשר.  טל 0506363536 ינאי.
זה האתר של מרפא הבושם וזה הטלפון שלהם-049952122

תגובות