ניקוי רעלים באמצעות צמחי מרפא

אדם בריא חייב לנקות רעלים מהכבד ומהגוף בכלל.קל וחומר חולי סרטן...

המזונות וצמחי מרפא המועילים לניקוי רעלים


מהכבד ומהגוף בכלל -


להשיג -04-9952122


הירקות המועילים לניקוי רעלים מהכבד ומהגוף .

ראשית תפוח עץאחד ביום עד-3 עם הקליפה. ,בעונה 2 ארטישוק ביום רוצוי חלוט במים.,2 סלק -סלק – שורש ועלים מנקה דם לאומי.,5שורש גזר - בסלט וכמיץ.,צנון חי, צנונית, דייקון,נבטים ונבטוטים,סלרי – שורש וגבעולים,פטרוזיליה, שמיר, עלי בייבי,עשב חיטה, מיץ לימון -על בטן ריקה בבוקר. 

ברפואה הטבעית, הכבד הוא אולי האיבר המרכזי והחשוב ביותר. כאשר הכבד לא מתפקד כמו שצריך -ללא קשר לתיפקודי כבד תקינים, מבחינת הרפואה המערבית, אנו נתקלים בסימפטומים רבים במערכות הגוף, כגון בעיות עיכול, חולשה חיסונית, בעיות עור מכל הסוגים, אלרגיות בעור, בעיכול ובנשימה,מיגרנות, בעיות הורמונאליות ועוד ועוד... הכבד מסיע לספיגת מזון, על ידי הפרשת מיצי מרה, משמש כמחסן לגליקוגן מאגרי אנרגיה זמינים ומווסת רמות גלוקוז בדם, מייצר חלבונים הקשורים בתיפקוד תקין של מערכת החיסון, מטפל ומפנה עודפי אסטרוגן, בכל הקשור לתסמונת קדם ויסתית, מסלק רעלים מהגוף ואפילו מתקשר, לפי תורות שונות, לרגשות קשים כגון כעס וקינאה.

איך לנקות את הגוף מהרעלים?

ראשית חשוב להבין שלגוף יש מנגנונים יעילים מאוד לניטרול רעלים וסילוקם מהגוף. הבעיה מתעוררת כאשר קצב הנטרול והניקוי לא מספיק להדביק את קצב חדירת הרעלים החדשים. גופנו לא תוכנן להתמודד עם עומס רעלים כה גדול, כמו זה שאנו חשופים אליו ביומיום.
אם קיים מנגנון ניקוי יעיל, אנחנו לא באמת צריכים לנקות את הרעלים בעצמנו. כל מה שנשאר לנו לעשות זה לתת למנגנון הטבעי את התנאים האופטימליים ולאפשר לו לעבוד.


עלינו לזכור שהכבד קשור באופן ישיר לניקוי רעלים שונים מהגוף בהקשר לתרופות, תוספי מזון, אלכוהול, קפה, כימיקלים שונים הנספגים בגוף מהמזון, ממתיקים מלאכותיים ועוד. בנוסף, הכבד קשור לסילוק רעלים ממערכת העיכול, סילוק רעלים ממערכת העור, רעלים המצטברים בפרקים, כגון במצב של דלקת מפרקים וכו'. אם כך, אנו יכולים להבין, כי לניקוי ולאיזון של פעולת הכבד, המתמודד עם רעלים רבים, יש חשיבות ממדרגה ראשונה. למען האמת, ללא התייחסות לניקוי וחיזוק הכבד, רוב הטיפולים הרלוונטים פשוט לא יעילים במידה הרצויה. בתקופת האביב, המתחילה בימים אלה, ישנה חשיבות רבה לניקוי הכבד, כגורם מרכזי בהכנה והתמודדות של הגוף עם אלרגיות האביב או "קדחת השחת". מעניין, כי גם לפי הרפואה הסינית, עונת האביב מסמלת התחדשות, עשייה ופריחה, כך שלטעמי זו העונה הטובה והחשובה לניקוי הכבד והגוף ופתיחה בתהליך התחדשות והבראה.
אז איך בכל זאת לנקות ביתר קלות את הגוף מרעלים?
ניקוי רעלים מהגוף 

צום-הינה דרך מקובלת בניקוי רעלים יש לשלב במצים .צום מיצים בן 3 ימים, פעם או פעמיים בשנה, רצוי בעונות המעבר ועם הדרכה והשגחה של מומחה לנושא.
שתו מיץ ירקות "ירוק" -קישוא, מלפפון, סלרי, פטרוזיליה או מיץ "אדום"-קישוא, מלפפון, גבעולי סלרי, פטרוזיליה, סלק, גזר.לפחות פעם ביום, בין הארוחות.
הימנעו ממזונות מזיקים, מרעילי גוף וכבד ומזונות חומציים כמו: מזונות מרוססים, צבעי מאכל, חומרים משמרים, סוכרים, מטוגנים, עודף מלח, מעובדים, אלכוהול, קפאין, בשר בקר.
הרבו באכילת מזונות מועילים, מבריאים ומשקמים כמו: ירקות ירוקים ו"מרים" -ארטישוק, שעועית ירוקה, ברוקולי, כרובית, "צנוניים", רוקט, נבטים, סלרי, פטרוזיליה, כוסברה, חסות למיניהן, רשד וכו'.
איכלו מזונות העשיריםבסיבים תזונתיים. הסיבים סופחים רעלים מהמעיים ומסלקים אותם מהגוף.
הרבו בשתיית מים וחליטת צמחי מרפא מנקי גוף וכבד.
בצעו פעילות גופנית סדירה המסייעת בפינוי רעלים מהגוף באמצעות הזיעה.
טפלו במתחים ובקונפליקטים :בעבודה, במשפחה, בחברה, בתוככם. ותרגלו פעילויות מרגיעות כמו: יוגה, פילאטיס, טאי-צ'י, צ'י-קונג ומדיטציה לצורך הפחתת מתחים, לשיפור תפקוד הכבד ולמניעת יצירתם של רעלים פנימיים -אנדוגניים.
קבלו טיפולי גוף כמו: עיסוי, שיאצו, רפלקסולוגיה, טווינה ועוד, המשפרים את זרימת מערכת הלימפה.
סאונה יבשה או רטובה מסייעת באמצעות ההזעה ומנגנונים נוספים בפינוי רעלים דרך העור ושיפור בזרימת הדם. כמובן לא מומלץ לבעלי לחץ דם גבוה ולחולים במחלות לב וכלי דם.

צמחי מרפא המסייעים בניקוי רעלים-נקוי כבד בפרט.
 צמחי המרפא לניקוי הגוף:
גדילן מצוי.   שן הארי, שכיסנדרה  ,לפה ,שוש קרח ,משקה כלורופיל, תה ירוק ,כורכום.
רוזמרין ,שיבה-לענה.


ארחיב כאן על 3 צמחי מרפא: צמח מרפא שו הארי-Taraxacum officinalis - שן ארי: צמח חשוב, המפנה רעלים, בכל הקשור למחלות עור, בעיות פרקים, עודף סוכר ועוד וכן משפר הפרשה ומסיסות של מיצי מרה- כלומר כל מה שקשור לעיכול תקין של המזון. כמו כן הצמח ידוע כמגן על הכבד ומביא לפעילות אופטימאלית שלו.

גדילן-צמח מרפא מנקה רעלים וכבד-04-9952122 http://mrphbosem.com/
צמחי מרפא גדילן מצוי:Silybum marianum- גדילן: אולי הצמח המפורסם מכולם. הצמח נחקר והוכח כמגן על הכבד ומשקם כבד, כנוגד חימצון עוצמתי, באמצעות הגברת פעילות של אנזימים נוגדי חימצון בכבד, מעכב תהליכים דלקתיים, מעודד תהליכי ניקוי רעלים, על ידי הגברת פעילות אנזימים כגון גלוטטיון, האחראי לפינוי של תרופות, כימיקלים ואף מגוון רחב של הורמונים. הגדילן מתאים לטיפול במחלות כבד שומני ומצויין לכל תהליך של ניקוי הגוף, בעיקר לשיפור תפקוד מערכת העיכול והסימפטומים הנלווים לכך, גם במערכות נלוות. הצמח נחשב לבטוח מאוד לשימוש וניתן לצרוך ממנו בכמוסות, בנוזל ואף ישירות, בקלייה של הזרעים או טחינתם ושימוש בהם בשתייה ובמזון. דווח על אחוז בודד של אנשים הרגישים לצמחים ממשפחת המורכבים, כגון קמומיל ומגיבים בהפרעות עיכול קלות.
צמח מרפא עלי ארטישוק-Cynara scolymus- עלי ארטישוק: גם צמח זה שייך למשפחת המורכבים, כך שיש לקחת זאת בחשבון. הצמח משמש, משחר ההיסטוריה, להגנה על הכבד מרעלים שונים, לתמיכה בתפקודו וכן לשיקום הכבד לאחר פגיעה, להורדת טריגליצרידים וכולסטרול ואף כצמח נוגד חימצון חזק. הצמח נחשב בטוח ללקיחה ממושכת ועושה עבודת ניקוי יעילה ומתמשכת, אך אינו מתאים לסובלים מחסימה בדרכי המרה. 

ניתן להזמין קומפלקס ניקוי רעלים וקומפלקס ניקוי כבד כמו כן צמחי מרפא לניקוי רעלים תמציות ואבקה ירוקה מעולה המסייעת באופן טבעי בניקוי הכבד והגוף -04-9952122

תגובות