השיטה נקראת ״הייר מזו״ וייחודיותו היא בכך שמחד הוא עוצר את הליך הנשירה המוגברת ומאידך הוא מצמיח שיער מחדש ומעבה את השיער הקיים.

על ערכת הנשירה של מרפא הבושם ושיטת ״היירמזו״ לטיפול בהידללות שיער, התקרחות ונשירת שיער אצל נשים גברים וילדים.

על ערכת הנשירה של מרפא הבושם ושיטת ״היירמזו״ לטיפול בהידללות שיער, התקרחות ונשירת שיער אצל נשים גברים וילדים.
הסיבות לנשירה ואבדן השיער ידועות לכולן. חוסר איזון הורמונאלי, לחץ, ספיגה לא מאוזנת של ויטמינים ומינראלים, אלרגיות, חוסר שינה, רגישות לטיפולי שיער – צבע, החלקות וגנטיקה.
כן. נשים סובלות מבעיה גנטית המתבטאת בדלילות בקדמת הראש, במרכז הראש - השביל ובמראה שיער דק, שברירי ו"עייף". למרבה המזל, דווקא כאן בארץ הקודש, נתנתה האדמה צמחי מרפא נפלאים כגון צמח הדס, סרפד , דפנה, רוזמרין ולאחרונה עץ הארגן ממרוקו שהתביית בארץ בעיקר בדרום ובערבה מעט בגליל במרפא הבושם פיתח ההרבולג של החברה פורמולה מנצחת מצמחים אלה שמפו הדס&ארגן בתוספת סרום צמיחה מוגבר המשלב רול סיכות -מזוטרפיה המטפל באותם אזורים בעייתיים המאופיינים בדלילות יתר.
Shimon Shemla-Herbalist
השיטה נקראת ״הייר מזו״ וייחודיותו היא בכך שמחד הוא עוצר את הליך הנשירה המוגברת ומאידך הוא מצמיח שיער מחדש ומעבה את השיער הקיים.
אומגה 3 מצמחים - Omega3herbs
גדולתו של הפיתוח המסורתי הרבולוגי וטבעי אינה רק בתוצאת הטיפול אלא בעובדה שהוא נוח ליפול מאפשר טיפול בבית, בקלינקה או בכל מקום. למעשה התכשירים ככלל הינם "מטפל אישי צמוד", כל שנדרש הן 5-3 חודשי התמדה בצמחי מרפא כטיפול מונע ומשלים כטיפול ביום יומי ושבועי.
ארגן-argan
השיטה הטבעית קיימת זה 2 עשורים בהצלחה מרובה. עוצרת את הליך הנשירה ומחזירה חיות לאותם אזורים שנפגעו מסיבה גנטית, מסיבה סביבתית או מגורם אחר. השיער מתמלא, אזורים דלילים מתמלאים אט אט בשיער מחדש, ושוב ניתן להאריך את השיער והכל בזכות שימוש מבוקר תוך התמדה בתזונה נכונה ושימוש ביתי במוצרי השיער הטבעיים.
נשירת שיער טיפול טבעי-Natural treatment for hair loss
הבשורה והחדשנות שמביאה השיטה ״היירמזו״ הטבעית מאפשרת לנשים ולגברים כאחד להחזיר את השליטה בשיער לידנו. ללא צורך ביציאה לטיפולים, ללא בזבוז זמן וכסף על תכשירים, על ניסיונות ואכזבות.את מוצרי ״ערכת הנשירה״ איגדה חברת מרפא הבושם מרפא הבושם בע"מ.זה שנים במארז ביתי המספיק לתקופה די ממושכת של
כ- 6-12 חודשים בשימוש הולך ופוחת כך שבמידה והבעיה נפתרת עוברים המטופלים ל״רפואה מונעת.״ תוך שמירה על איזון ותזונה נכונה.יש לציין שטיפול בערכה הינו ממוקד גופנפש כך שבערכה קיים קומפלקסים מרוכזים המועשרים בצמחי מרפא כגון : דקל ננסי, סרפד, מרווה מרושתת,נר הלילה ,גרגיר הנחלים , גרגירנית יוונית מורינגה ועוד,,
ליעוץ חינם: 049952122
מרפא הבושם בקיבוץ כברי
Www.mrphbosem.com

תגובות