מרכז מבקרים בגליל-חנוכה חג האור במרפא הבושם

חנוכה חג האור במרפא הבושם
מרכז המבקרים-בקיבוץ כברי
.אם אתם מתכננים לבקר בקרוב באזור הצפון– הגליל העשיר בצמחי מרפא של א''י - בית המרקחת הטבעי המעניין ביותר ובעל ההשפעה החזקה ביותר בכל הבריאה כולה – צפויה לכם חוויה מסעירה ובלתי נשכחת המעוררת את הגוף ומרגיעה את הנפש. בזמן שתהיו כאן, בואו לבקר במרכז המבקרים של מרפא הבושם, שם ישמח הצוות הרב-לשוני שלנו לארח אתכם ולהעניק לכם הצצה אל תוך העולם המסקרן של צמחי מרפא,שמנים צמחיים וקוסמטיקה טבעית לטיפוח העור.
נשמח לארח אתכם:

בימים א'-ה' בשעות 8:00-17:00
בימי שישי ובערבי חג בשעות 8:00-14:00
הביקור וההדרכה-במרכז המבקרים "מרפא הבושם"-בקיבוץ כברי קוסמטיקה טבעית,שמנים צמחיים וצמחי מרפא של א''י, מרתק וחוויה לכל המשפחה !
כל מבקר מקבל יחס אישי, סיור הדרכה והרבה חם ואהבה מכל עובדי מרפא הבושם - סה''כ 86 וכמו שכבר צינו הלא הם "צמחי המרפא" מהם:האזוביון הרפואי,ההדס,האתרוג,הרוזמרין,המרווה לסוגיה,הברוש,האקליפטוס,הערבה ,הזוטא ,הזעטר-האזוב,המליסה ועוד.
הסיור מלווה בהסברים מקיפים וחכמים על כל צמח וצמח תוך מתן דגש על אופן הכנת התכשירים במקום כגון: שמפו צמחי טיפולי כמעט מכל צמח! מגוון רחב של שמנים צמחיים בהשריה קדמונית טהורים וכשרים! מגוון גדול של קרמים ,סירופ,מי פנים,מלחים בשילוב צמחי מרפא ועוד.
בתאום מראש ינתנו סדנאות עשירות ומגוונות הכוללות הכנת תכשירים במקום או בטבע, תוך קטיף במקום ולימוד שיטות וטכניקות מקוריות למרפא הבושם!
במרפא הבושם מחלקה מיוחדת למוצרי הכוורת כגון פרופוליס הנחלב במקום.דונג דבורים הנחלב ונירקח ודבש הנרקח במרקחות עשירות בצמחי מרפא על פי סגולותיהם.
כמוכן ניתן לצפות בהפקת תכשירים מיוחדים המתקבלים מן הים כגון הספוגה אצת הים המשמשת ספוג איכותי,אצות בכלל מחופי אכזיב ונהריה.אבני רגל וצדפות סבון
ומה לא?! המון הפתעות ממתינות לך המבקר במרכז המבקרים שלנו אומנם צנוע אך מהיפים ביותר בארץ ואולי בעולם בתחומו!
הביקור בתיאום מראש!
#מרפא הבושם #אוצרות הגליל #צמחי מרפא #ליקוט,#בריאות #אטרקציה #גליל
http://www.mrphbosem.com/

תגובות