יערה יפנית צמח מרפא מחקר

צמח מרפא #יערה_יפנית צמח מרפא שבמיוחד בימים אלה כדאי לאמץ והכי חשוב ולקחת כרפואה מונעת!!  #חיסון #ויטמין_סי #vitamin_c
#צמח_מרפא #רפוי #טיפול_טבעי יערה: צמח היערה פורח על גדרות , מדיך ניחוח משכר שקשה להתעלם ממנו אבל האם ידעתם כי הוא  אחד הצמחים החשובים ביותר ברפואה הסינית המסורתית? יופיו של הפרח הריחני הזה מתווסף לתכונות האנטיביוטיות והאנטי-דלקתיות של היערה. מהן סגולות הבריאות של פרחי יערה?
יערה: ה"אכינצאה של הרפואה הסינית"
יערה הוא צמח מחזק ללב, כתרופה טבעית למגוון רחב של הפרעות לב. הפרח הריחני הזה מטפל גם במחלות עור וכבד, אסטמה, דלקת פרקים ולהקלה על בלוטות נפוחות. בדומה לסמבוק שחור יערה היא צמח אנטיבקטריאלי המכונה ה"אכינצאה של הרפואה הסינית". הפרחים משמשים נגד זיהומים, נגד דלקת ונמצאו כיעילים נגד סלמונלה וחיידק הסטפילוקוקוס. במזרח אסיה, יערה משמשת באופן מסורתי לטיפול בדיזנטריה, דלקת הלחמית ודלקת דרכי השתן, וגם... נגד חום, הצטננות ושפעת. תמציות פרחים גם יכולות לסייע בהפחתת רמות כולסטרול, הורדת לחץ דם וטיפול בשחפת. חיצונית, תה פרחי יערה יכול להקלעל שיגרון, פצעים, גידולים, גרד, נפיחות וחבורות.
יתרונות בריאות של יערה : תרופה טבעית לכאבי ראש
תכונות אנטי דלקתיות ותכונות שיכוך כאבים של פרח היערה הופכים אותו תרופה טבעית נפלאה לרפא כאבי ראש חמורים ומיגרנות. יתר על כן, הוא גם נמצא יעיל מאוד בהקלת דלקות מעיים שונות ובעיות מעיים המשפיעות על ייצור כאבי ראש

יערה לייצוב רמות סוכר בסוכרתיים
סיוע בשמירה על רמות סוכר יציבות בדם הוא עוד תכונה פופולרית של צמח היערה. ייצוב גלוקוז הוא תנאי הכרחי לשימור הבריאות של חולי סוכרת וכן לאנשים שרוצים לרזות.

יערה – להגנה טבעית מפני זיהומים נגיפיים וחיידקיים
תה יערה מכיל אלמנטים שמחסלים חיידקים מזהמים כמו חיידקים שגורמים לדלקת גרון, שחפת וכן נגד חיידק הסלמונלה. חסידי תורת צמחי המרפא סבורים שפרחי יערה יכולים להבטיח תפקוד תקין של מערכת נשימה.
שמן יערה בארומתרפיה – להפחתת מתח נפשי
אי אפשר כאמור להתעלם מהריח הנפלא המתקתק של פרחי היערה. השמן מופק מהשיח הריחני הופך לשמן ארומתרפי אשר מסייע להקלה על לחץ נפשי ופיזי, וכך האדם מרגיש רגוע ושליו.

ניקוי רעלים עם יערה
שמן יערה נפלא לניקוי רעלים טבעי אשר מנקה את הכבד מרוח, חום (מושגים ברפואה הסינית שנחשבים גורמי מחלות) ורעלים אחרים.

יתרונות היערה לבעיות עור: פיגמנטציה פצעים וכוויות
הודות לתכונות החיטוי והאנטי דלקתיות של היערה- , שמן יערה עובד נפלא על הקלה מפריחות בעור, פגמים בעור ופיגמנטציה. הוא גם יכול להציע הקלה על כוויות שמש וכוויות קלות.
רכיבים בצמח היערה
הפרח גדוש בחומרים טבעיים טובים: ויטמינים, מינרלים, סיבים תזונתיים, פחמימות, סידן, מגנזיום, אשלגן, ויטמין ‪C‬, רוטין, וקוורצטין.יתר על כן, הוא גם מכיל מספר נוגדי חמצון וחומצות שנלחמות ברדיקלים חופשיים ובכך מונעים סוגי סרטן כמו סרטן השד וכן מעכבים את התהליך של ההזדקנות.
זהירות והתוויות נגד לשימוש ביערה
לא בהריון ובהנקה. למרות שיערה מזנים מסוימים נראית צמח מרפא נקי מתופעות לוואי –עדיין מומחי הבריאות ממליצים לאמהות להימנע משימוש ביערה כי היא עלולה לגרום לדימומים.
אזהרה חשובה: איך להשתמש ביערה כצמח מרפא?
בראש ובראשונה, חשוב לזהות איזה זן מדויק נחשב בטיחותי לשימוש. רוב הזנים האירופיים הם בדרך כלל רעילים. יערה יפנית היא אחת הצורות האכילות אבל יש להיזהר מאד ולוודא שאתם צורכים זן בטיחותי לשימוש. צמח מרפא זה משולב בדרך כלל עם עשבי תיבול אחרים : תות, שורש ג'ינג'ר, גדילן ואכינצאה.
להזמנות:049952122
לקניה ישרה בהנחת מועדון חברים עד 25% כנסו:

תגובות