פיטוהומאופתיה ריפוי טבעי בצמחי מרפא ע״י חותם צמחי המרפא דומה בדומה ירפא

אמון  

האם קשה לך לתת אמון באנשים?

  • חוסר אמון בגלל נסיון שאינו חיובי בעבר:

ייתכן שחווית חוויה קשה שבעקבותיה קשה לך לתת אמון. כשאנחנו נולדים, אם אנחנו בריאים, ברור לנו שכולם לטובתנו ואנחנו נותנים אמון בהורינו. במשך השנים, ואפילו ביומים ובחודשים הראשונים, אנחנו מתאכזבים פה ושם, נניח, אם אנחנו לא מקבלים אהבה כשהיינו זקוקים לה.

בגיל מבוגר יותר אנחנו לפעמים חווים חוויות קשות שבהם מספרים עלינו סיפורים שמזיקים לנו, או לא שומרים על הפרטיות שלנו. לפעמים קבוצה צחקה עלינו, סתם כך בשביל להתעלל, או אדם שהיה "חבר" שלנו עשה מעשה לא חברי כלל כלפנו. מעשים קשים כאלה שאנחנו עוברים בילדות המוקדמת עשויים להחרט בתודעה שלנו.

אם אנחנו רגישים לאכזבה ולא מצליחים להתגבר עליה, לעיתים אנחנו חווים אותה כסוג של בגידה, ומשם והלאה אנחנו עלולים לא לתת אמון באנשים.

  • חוסר אמון בגלל תכונות אופי:

חלק מאיתנו אנשים מאד אסטרטגיים. אנשים אלו מציבים מטרה, וצועדים אליה בביטחה. הם יעשו כל מניפולציה כדי להשיג את מטרתם, אפילו אם בדרכם יעברו על כמה כללים שעבור אחרים הם קו אדום. הם קצת יעגלו פינו אם יש צורך, קצת יספרו סיפורים לא מדוייקים, ייקחו מחיר גבוה יותר – אם יתאפשר להם. אם אתה אדם כזה, אתה מכיר את התכונה הזאת. בעקבות ההכרות שלך עם עצמך אין לך אמון באחרים ואתה נוטה לחשוד ולבדוק שוב ושוב את רמת האמינות של ההצעה שקיבלת.

 

האם יש לך הרגשה שלא נותנים בך אמון?

 

יש אנשים שלא נותנים בהם אמון, לא סומכים עליהם. הם נותנים הרגשה שהם לא יצליחו לעמוד במשימות שלהם, הם נותנים הרגשה של חולשה וחוסר יכולת.

אולי יש לך הרגשה שכל הזמן חושבים שאתה לא אמין, שאתה לא ב 100% ישר, ולכן לא נותנים בך אמון.

 

חוסר אמון הוא מקור לרעש בראש, אי שקט. אמון הוא רוגע:

 

בין אם אתה לא נותן אמון באנשים, או אולי לא נותן אמון שהדברים כם כמו שהם אמורים להיות, ובין אם לא נותנים בך אמון, לא סומכים עליך, או חושדים בך, ההרגשה הזאת והמציאות הזאת לא משרתת אותך ולא תורמת לחיים יצירתיים ומקדמים.

חוסר אמון מבוסס על פחד. פחד שיקרה משהו רע. חוסר אמון מתבטא בנסיון לשלוט בכל דבר, לכוון כל דבר עד הפרט האחרון.

אמון מבוסס על ביטחון. ביטחון שאנשים בבסיסים הם טובים. ביטחון שהדברים קורים כמו שהם צריכים לקרות ושבהמשך נבין מה היתה הסיבה לסדר האירועים. אמון הוא הרפיית השליטה.

 

פיטו - הומאופתיה – יותר אמון בעולם, פחות חשדנות

 

בפיטו-הומאופתיה אנו מאזנים את המקור הפנימי ביותר לחוסר האמון. בחירת הטיפול בפיטו-ההומאופתי מסתמכת על סוג חוסר האמון שאתה חווה, על ההרגשות האישיות המיוחדות לך. האם זהו חוסר ביטחון, האם זוהי בעיית דימוי עצמי, האם חווית חוויה קשה שיצרה מחסום לתת אמון,האם אתה מודע ליכולת המניפולטיבית של בני האדם ויש בחייך יותר מדי אנשים כאלה? כל הדברים האלו ניתנים לאיזון

http://www.simple-natural.net/index.php?cosmetic=240

 

האם אתה מודע ליכולת המניפולטיבית של בני האדם ויש בחייך יותר מדי אנשים כאלה? כל הדברים האלו ניתנים לאיזון

תגובות